Monika Harłacz

Jak zacząć karierę w branży kreatywnej? Monika Harłacz ma do opowiedzenia sporo w tym temacie! Od lat działa w wielu obszarach tej branży: projektowania ubioru, visual merchandisingu, a także stylizacji. O tym, czego nauczysz się od Moniki i na jakich zajęciach spotkasz ją w FACE ART MAKE-UP SCHOOL  przeczytasz w poniższym wpisie.

Branża kreatywna - co to właściwie znaczy?

współpraca z marką Bayla

Wszelkie zawody wymagające w wykonywaniu codziennych obowiązków szukania innowacyjnych rozwiązań w obszarze sztuki, słowa czy prezentacji to właśnie branża kreatywna. Codzienna praca to jednak nie tylko tworzenie, ale też realizacja wszelkich pomysłów. Właśnie ten drugi element jest często kluczowy dla sukcesu nawet najbardziej kreatywnego pomysłu.


Monika Harłacz działa w branży kreatywnej od lat. Wykształcenie w kierunku projektowania ubioru pozwala jej na puszczenie wodzy wyobraźni i “ubraniu jej” w odpowiednią formę. Druga specjalizacja, pedagogiczna, jest kluczem do sukcesu, bo umożliwia nadanie pomysłom konkretnego kształtu, sformułowania dla nich planu realizacji i wdrożenia. Monika jest też absolwentką kursu stylizacji w Europejskiej Akademii Stylizacji w Łodzi oraz kursu Trenerów Zarządzania Matrik w Krakowie.

Kampania marki Lancerto

Doświadczenie w pracy kreatywnej

Wiedza to dopiero początek drogi, dlatego do grona naszych wykładowców zapraszamy wyłącznie osoby z wieloletnim doświadczeniem. Monika Harłacz jest praktykiem z zakresu działań związanych z visual merchandisingiem czy stylizacją. Słynie ze swojej działalności wykładowej, trenerskiej i twórczej, jako pomysłodawczyni autorskich programów szkoleniowych z zakresu stylizacji i visual merchandisingu.

Publikacja w magazynie “Moda i Styl”

Jest właścicielką firmy MHSHOWROOM, która od 2006 roku aktywnie działa na rynku w obszarze visual merchandisingu, stylizacji, produkcji sesji zdjęciowych, pokazów mody oraz szkoleń i konsultacji. 

Na swoim koncie ma realizację szkoleń m.in. takich marek jak:

  • LPP,
  • Big Star,
  • Bialcon,
  • Luxottica Poland,
  • Gatta,
  • Click Fashion,
  • Mcarthur,
  • Factory outlet,
  • Lancerto,
  • Brand Company,
  • Obag.

Jej publikacje z dziedziny visual merchandisingu często można zobaczyć w prasie kreatywnej i branżowej.

Publikacja w magazynie “Moda i Styl”

Prywatnie nałogowa kolekcjonerka książek, miłośniczka modowych wystaw, historii i fotografii mody. Można ją znaleźć tutaj:

Zajęcia z Moniką Harłacz

Monika Harłacz prowadzi zajęcia w ramach rocznej szkoły makijażu oraz intensywnego kursu makijażu w FACE ART MAKE-UP SCHOOL. To dwa projekty, w których oprócz zagadnień makijażowych poruszane są też tematy kreatywne, a także okołobiznesowe. Absolwentki tych kierunków są wyposażone we wszystkie narzędzia potrzebne do pokierowania swoją karierą zawodową. Monika Harłacz prowadzi zajęcia “Wybrane zagadnienia mody” w czasie których opowiada o tym, jak zawód wizażystki łączy się z branżą mody i jak te dwie ścieżki wpływają na siebie. 

Jeżeli chcesz spotkać Monikę w pracowniach FACE ART MAKE-UP SCHOOL to zapisz się na zajęcia:

ROCZNA SZKOŁA MAKIJAŻU

INTENSYWNY KURS MAKIJAŻU

0 Shares